♥قـــــــــول♥
ܔܜܔᗩƪѺѻѺѻѺѻᘉܔܜܔ
ılıllılıll ♫♪یهـ آبانے مخاطبــــ خـاص کســےنیـسـت خواستـِــ همه مخاطبـــ هاسـت...♪♫ ılıllılıll
برچسب:,
♥قـــــــــول♥

 

 

وقــتی دست فــشردیــم


و قـــول دادیـــم …


فقــــط ،دست ِ تــو مـردانـه بــود!


و … قـــــول ِ من !!



نظرات شما عزیزان:

R & F
ساعت11:35---2 بهمن 1392
ب بعضیا باید گفت: شما سیرابی گاوم نمیشی،چ برسه ب جیگرِ ما.

http://love.yarblog.com
بهله بهله اما خدایی من جیگرت هستماااااااااااااا میدونم موخوای بگی روت نمیشه!!!!!!!!!


sajjad
ساعت15:41---29 دی 1392
آبجـــــــــــــــــــی آپ نمیکنی؟؟؟

دلم واسه مطلبات تنگیــــــــــــــــــده
باوشه عزیزم


تــــــ ـــرمه
ساعت13:36---29 دی 1392
سیلاممممم دخیـــــ ـــ بلا

میسی که سر زدی و همچنین لینکم کردی...

منم لینکیدمت...


شلوووووووووووووووووووووم مرســـــــے فدامدات عجیجمی


sajjad
ساعت12:48---29 دی 1392
ای چراغ دانشت گیتی فروز

تا قیامت پیشتاز علم روز

آفرینش را کتاب ناطقی

اهل بینش را امامِ صادقی

ولادت امام جعفر صادق علیه السلام مبارک
فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات


sajjad
ساعت1:13---29 دی 1392
سلام آبجی..کجا بودی..دلم برات تنگیده بودخوشحالم که برگشتی
شلووووووووووم نفسی قربونت منم همینطور رفته بودم شهرستاااااااان دیدنه اقوااااااااام جااااااااات خالی!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ || ܔܜܔↁ〇Ḱᖺᓰ ܔܜܔ