♥خیابان♥
ܔܜܔᗩƪѺѻѺѻѺѻᘉܔܜܔ
ılıllılıll ♫♪یهـ آبانے مخاطبــــ خـاص کســےنیـسـت خواستـِــ همه مخاطبـــ هاسـت...♪♫ ılıllılıll
برچسب:,
♥خیابان♥

 

 

 

چگونه دست "دلم" را بگیرم ودر کنار

 

"دلتنگیهایم" قدم بزنم...؟!

 

در این "خیابان" که پر از چراغ وچشمک

 

ماشینهاست...

 

نه آقایــان!!!

 

مسیر "من" با شما یکی نیـــست!

 

از سرعت خود نکاهید!

 

من آداب "دلبری" را نمیدانم...

 



نظرات شما عزیزان:

poorya
ساعت19:21---24 بهمن 1392
شاگرد نمیخوای؟؟؟؟


شاگرده چی؟!!!!؟


emertat
ساعت10:53---14 بهمن 1392
نفس نمی کشد هوا

قدم نمی زند زمین

سکوت می کند غزل

بدون تو یعنی همین...

سلام آجوی مهربونم خوفی؟

ممنون که بهم سرزدی خوشحال شدم!


شلوووووووووووووم ملسی عچقم بوووووووس منم خوشحال شدم!


saman
ساعت0:24---14 بهمن 1392
salam mamnon ke sar zadi webeto didam aaaaliiie likeمیسی عسیسه دلـــــ♥ــــــم ممنون که اومدے!

شیرین عسل
ساعت18:50---13 بهمن 1392
سلام جوجو خوبی؟

چه وب خوشگلی داری!

به منم سر بزن
شلووووووووووم فداتو اجو باوشه گلم


reza
ساعت16:40---13 بهمن 1392
قلبم این روزها سخت درد میکند !

کاش یک لحظه می ایستاد تا ببینم دردش چیست ؟


زیبابود عزیزم مرسی که بهم سرمیزنی!!!!!!


sajjad
ساعت10:35---12 بهمن 1392
تو یعنی قبله گاه یاس بودن



تو یعنی یک بغل احساس بودن



تو یعنی تا خدا پرواز کردن



تو یعنی عشق را آغاز کردن



تو یعنی نام شیرین را ربودن



تو یعنی کوه کن فرهاد بودن



و من.....



یعنی عطش یعنی شقایق



تو معشوقی و من تنهای عاشق
فداااااااااااتو بخورم داداشی!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ || ܔܜܔↁ〇Ḱᖺᓰ ܔܜܔ