ܔܜܔᗩƪѺѻѺѻѺѻᘉܔܜܔ
ılıllılıll ♫♪یهـ آبانے مخاطبــــ خـاص کســےنیـسـت خواستـِــ همه مخاطبـــ هاسـت...♪♫ ılıllılıll
برچسب:,

 

 

کیــــــــــــــا یادشوووووووونه؟!عجب دورانے داشتیم یادش بخیر!

تاب تاب عباسے خدا منُ نندازے

می خوام پناهم باشے

تا آخر این بازیے خداےدلتنگے یام

خداے مهربونم

تو حرفامُ مےشنوے بد کردم و مے دونم

مے دونم از تو دورم

صداے سوت و کورم من گم شدم تو راهه

خوب و بد عبورم

منُ ببخش که گاهے، شک کردم و شکستم

به این که نزدیکمے

چشامُ ساده بستم منُ ببخش که گاهے

کم مے یارم، مےبازم

یادم مے ره تو هستے من که پر از نیازم

تو دستامُ می‌گیرے

هنوز دلم روشنه هنوز نبض ترانه م

به خاطرت مے زنه

هنوز هوامُ دارے به داد من مےرسی

قشنگ ترین آرامش

جز تو ندارم کسی تاب تاب عباسے

خدا منُ نندازے می خوام پناهم باشے

تا آخر این بازے

ܓܨܓܨܓܨܓܨܓܨܓܨܓܨܓܨ 

 

باخـتے در کار نیست!

براے "تو" قلبم را ریسک میکنم...

یا میبرم یا میمیرم..!

ܓܨܓܨܓܨܓܨܓܨܓܨܓܨܓܨ

  



نظرات شما عزیزان:

poorya
ساعت19:20---24 بهمن 1392
وااااااااااااااااای خیلی وبلاگ نازززززززززززززی داری
ممنون عزیزه دلم!


ریحانه
ساعت21:37---22 بهمن 1392
عااااااااااااااااالی بود

خییییییییییییلی قشنگ بود

وای چه عکسای خوشگلی
اااااوااااا مرســـــــــ♥ــــــــے نفسی!


༻♥Мǻĥşä♥༺و
ساعت14:22---22 بهمن 1392
ووووووووویی عکسش چه نازه
واااااااای وااااااااااای فدامدات عزیزم!


sajjad
ساعت0:19---22 بهمن 1392


این بار که می آیی

حواسم را هم بیاور

خسته شدم بس که به هر کسی که رسیدم پرسید:

حواست کجاست ؟

گفتم :جا مانده است پیش تو


محمد
ساعت22:16---20 بهمن 1392
نیدونم آبجی

خودت بگو
منم نمیدووووووووووونم!


ریحانه
ساعت20:37---20 بهمن 1392
اپم

منتظر حضور گرمتون هستم
باشه نفسی!


علی
ساعت6:49---20 بهمن 1392
عشق جایی می تپد که تو باشی پس باش آنجا که باید باشی

در کنار احساسی از باران

لطافت را از برگ جدا شده از گل هم میشود فهمید

احساست را برای لحظه ای به آفتاب

هم ببخش که گرمی را به تو می بخشد

احساس را باید در قابی از عقل گذاشت

و عاشقانه به آن خیره شد
لایک


sahel
ساعت21:20---17 بهمن 1392
سلام عزيزم.وب زيبايي داري.هستي لينك؟
شلام فدات باوووووووووووووشه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ || ܔܜܔↁ〇Ḱᖺᓰ ܔܜܔ