♥♥♥♥
ܔܜܔᗩƪѺѻѺѻѺѻᘉܔܜܔ
ılıllılıll ♫♪یهـ آبانے مخاطبــــ خـاص کســےنیـسـت خواستـِــ همه مخاطبـــ هاسـت...♪♫ ılıllılıll
برچسب:,
♥♥♥♥

شکلک قلب 7363اے جـووووووووووووووووووووووووونـҐشکلک قلب 7363

شکلک قلب 7363بلا گرفتـہ چـہ جورے قـــــــــــرمیـכهشکلک قلب 7363



نظرات شما عزیزان:

cheshmayebarouni
ساعت20:36---16 ارديبهشت 1393
سلام گلم وبت لایک داره باتبادل لینک موافقی خبرم کن
شلااااااااام میسی باشه عزیزم


bahram
ساعت18:45---26 فروردين 1393
بی تو مهتاب شبی باز ازآن کوچه گذشتم

همه تن چشم شدم خیره بدنبال تو گشتم

شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم

شدم آن عاشق دیوانه که بودم

درنهانخانه جانم گل یاد تو درخشید

باغ صد خاطره خندید

عطر صد خاطره پیچید


bahram
ساعت9:02---23 فروردين 1393


الهی توفیقم ده که بیش از طلب همدردی, همدردی کنم..



بیش از آنکه مرا بفهمند, دیگران را درک کنم



پیش از آنکه دوستم بدارند, دوست بدارم



زیرا در عطا کردن است که می ستانیم



و در بخشیدن است که بخشیده می شویم
لایڪـــــــــ


bahram
ساعت9:02---23 فروردين 1393
همش تو فکر روزی ام که گفتی از پیشم برو


هرکی میپرسه چت شده؛ اشاره میکنم به تو




تو که با این غریبه ها از همه مهربونتری


با قلب درمونده ی من، بد که نه خیلی بدتری...




کاشکی که قاب عکستا میشد یه جوری بشکنم


وقتی ازت حرفی میشه، می شد بگم نمیشنوم


بازم صدای خنده هات، قلبمو آتیش میزنه


این دل پرپرشده را، از توی سینه میکنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ || ܔܜܔↁ〇Ḱᖺᓰ ܔܜܔ