♥تـــღـــو♥
ܔܜܔᗩƪѺѻѺѻѺѻᘉܔܜܔ
ılıllılıll ♫♪یهـ آبانے مخاطبــــ خـاص کســےنیـسـت خواستـِــ همه مخاطبـــ هاسـت...♪♫ ılıllılıll
برچسب:,
♥تـــღـــو♥


تـــــو ؋رق בارے با همـہ בنیا...

مـטּ عاشـق ایـטּ פسِ تبعیـضـҐ !

وقتے בستتو تو בستاش میگیری...

פس میڪنے تموҐ בنیا رو בاری...

وقتے ωـرتو روے شونـہ هاش میذاری...

פس میڪنے בنیا رو بهت בاבن...

و وقتے بهت میگـہ בوست בارم...

פس میڪنے قلبت בارـہ از جا בر میاב

פالا منـҐ ڪـہ همـہ ایـטּ פس ڪرבنا رو בوس בارҐ

همیناست ڪـہ بهـҐ آرامش میבـہ



نظرات شما عزیزان:

بنده ی خدا
ساعت13:15---21 ارديبهشت 1393
شلام ملسی بابت عکسا
شلام عزيزم قربونت


بنده ی خدا
ساعت14:18---20 ارديبهشت 1393
عشیشمی ممنون....

همین دوتا عکس متحرکاتو واشم بفرشت خخخخ

مرشی گلم
ای ورپریده!هـــــــــــــــــــــــه باشه چشـــــــــــــــــــــــم بلات میفلستم!


shima
ساعت12:17---20 ارديبهشت 1393
من از تنهایی هم تنها ترم . میدانی که تنهایی را خیلی ها تو زندگیشون دارن ، اما هیچکس منو نداره.
لایکـــــــــــــــــ داری ابجی


༻♥Мǻĥşä♥༺و
ساعت21:48---19 ارديبهشت 1393
شامپو خریدم روش نوشته:

این محصول را روی سرتان بریزید و موهایتان را بمالید سپس آبکشی کنید!

من میخواستم بریزم تو دهنم قرقره کنم،خدا خیرشون بده آگاهم کردن..
^ـــــــــــــــــ^ لایکـــــــــــــــــــــــــ


بنده ی خدا
ساعت11:25---19 ارديبهشت 1393
میشه کد کپی رو براداری تا همه بتونن عکسارو بردارن؟

آخه عکسات خیلی خوشملن
فداااااااات چشات خوشمل میبینن اجی نمیتونم بردارم هرکدوم از عکسامومیخوای بگو برات اپلود میکنم میفرستم!


shima
ساعت22:05---17 ارديبهشت 1393
من که می دانم به کودکی هم اگر برگردم ، تو همان شیشه ی شیر گمشده ام میشوی !

dina
ساعت15:06---17 ارديبهشت 1393
خیلی خیلی وبلاگ زیبایی دارید به منم سربزن
مرسی عزیزم♥♥فدامدات


aliakbar2646
ساعت20:34---16 ارديبهشت 1393
عالی بود
ممنون


༻♥Мǻĥşä♥༺و
ساعت1:08---15 ارديبهشت 1393
دارم فکر می کنم
چقدر خوب می شد
نزدیک صورتم نفس می کشـیدی
می دانی؟
من رک تر از آنم
که نبوسمت...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ || ܔܜܔↁ〇Ḱᖺᓰ ܔܜܔ