♥مردباس♥
ܔܜܔᗩƪѺѻѺѻѺѻᘉܔܜܔ
ılıllılıll ♫♪یهـ آبانے مخاطبــــ خـاص کســےنیـسـت خواستـِــ همه مخاطبـــ هاسـت...♪♫ ılıllılıll
برچسب:,
♥مردباس♥

مرد باس صبح که از خواب پا میشه عربده بکشه


عیال!!!


ماچ صبحگاهی من کو؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

maryami
ساعت21:54---22 تير 1393
وبت خیلی خیلی نازه عزیزمممممم
به منم سربزن
mc ajiiiii


اعظم
ساعت19:55---15 تير 1393
به بعضیا بایدگفت:

عزیزم دلم اونی که با دیدنت “کف” میکنه دلستره، نه من)


atefeh
ساعت19:05---9 تير 1393
یکی به جرم تفاوت تنهاست و یکی به جرم تنهایی متفاوت …

زندگی رقص واژگان است …


atefeh
ساعت18:54---9 تير 1393
از یک گوشه ی اتاق به گوشه ی دیگر سفر می کند …

تمام فاصله اش تا من همیشه همین قدر است …

تنهایی !
پرفکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت♥♥


dina
ساعت16:23---9 تير 1393
اوه چی میشه اونوقت
pesar mishe he he he


atefeh
ساعت15:54---9 تير 1393
مرد باس روزی یه ساعت کنار خانمش بشینه, بگه خانومم!

من آماده ام! هرچی دلت میخواد غُر بزن….


atefeh
ساعت15:50---9 تير 1393
رسمـ رفاقـــــــتـ اینـﮧ که



با رفیـــــقـ پیرشـــــے نـﮧ اینکـﮧ



وســـــط راه از رفیـــــقـ سیرشـــے
aliiiiiii bOOD


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ || ܔܜܔↁ〇Ḱᖺᓰ ܔܜܔ