♥من♥
ܔܜܔᗩƪѺѻѺѻѺѻᘉܔܜܔ
ılıllılıll ♫♪یهـ آبانے مخاطبــــ خـاص کســےنیـسـت خواستـِــ همه مخاطبـــ هاسـت...♪♫ ılıllılıll
برچسب:,
♥من♥

مـــــن دردهایم را فَــرامــــــوش نکـــــــرده ام ...

مـــــن از نـهــایــــــت درد ...

به " بــے حســــــے " رسیــــــده ام .......!



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت16:36---18 مرداد 1393
دمت گرم لایک داری

Nazanin
ساعت22:44---11 مرداد 1393
وقتی کسی نیست …
که به دادت برسه …
داد نزن …
شاید از سکوتت بفهمند ..
که چقدر درد و غم تو وجودته !!!
like


ehsan
ساعت18:55---10 مرداد 1393
khili vaghte khabari nadaram azat

Nazanin
ساعت13:07---9 مرداد 1393
یه بچه رو دیدم که داشت گریه میکرد و میگفت هیچکس با من بازی نمیکنه

تو دلم گفتم تو بزرگ شو ببین چه بازی هایی که باهات نمیکنن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ || ܔܜܔↁ〇Ḱᖺᓰ ܔܜܔ