♥تـــــــــــــف♥
ܔܜܔᗩƪѺѻѺѻѺѻᘉܔܜܔ
ılıllılıll ♫♪یهـ آبانے مخاطبــــ خـاص کســےنیـسـت خواستـِــ همه مخاطبـــ هاسـت...♪♫ ılıllılıll
برچسب:,
♥تـــــــــــــف♥

 

تــــــᓅـــــــــ بــہ ذات اوלּ رᓅـیـــᓆے ڪـــہ هـمــہ جــورہ پــاش واـωـتـــاـבی....

ولـــــے تـا ڪـارش بـهـت نـیـوᓅـــتــہ اـωـــمـتــҐ نــمـــیــــــــارہ 

آآآآآآآخ تفم تــــــــــوش

 

 



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت1:23---24 مرداد 1393
اینجا زمین است ، زمین گرد است !
تویی که مرا دور زدی ….. فردا به خودم خواهی رسید !!!!
حال و روزت دیدنیست…


atefeh
ساعت10:51---23 مرداد 1393
وقتی دلم بهونه بودنتو میگیره.....
با شنــیدن هر صدایی اشکم درمیاد....

چه بـرسه تـــو صدام کنی....

دلم بهونه میگیره تو آغوشـــت گم بشم.....

و من با چشمایه خیس خودخواهانه آرزو میکنم....

همیشـــه داشـــتنه تـــــــــو رو .....


مسعود
ساعت16:16---22 مرداد 1393
لایک


رها
ساعت2:36---22 مرداد 1393
چه الکتریک ..

چه کلاسیک ..

چه اسپنیش ..

به هر حال ...

بازم درو دیــوار...

با زم منـــو سیگار ..

باز امشــبم بیدار ..

بازم مــنو گیتار ..


رها
ساعت2:35---22 مرداد 1393
نگو بار گران بودیم و رفتیم…





این که دلیل محکمی نیست…





بگو با دیگران بودیم و رفتیم


رها
ساعت2:34---22 مرداد 1393
مشکل از خود ماست


واسه کسی که یه قدم واسمون برمی داره


دو کیلومتر ميدويم


رها
ساعت2:32---22 مرداد 1393
احمق بودن از اونجا شروع میشه که میگی:

این یکی با بقیه فرق داره.....!!!!!



رها
ساعت2:31---22 مرداد 1393
خدا جــــــونم!خودت به این خوبی...آدم هات به کی رفتن؟؟؟



mahdi
ساعت16:35---18 مرداد 1393
بات موافقم کی بریم عملی کنیم تصمیممونو؟!


رها
ساعت21:51---16 مرداد 1393
هرکس بیشتر تو اینترنته علاف بیکار نیست
تنهاست تنهای تتها


رها
ساعت21:33---16 مرداد 1393
نسل ما
اهنگای تکراریست شب بیداریا
تفریح با اینترنت
نسل ما نسلی که گریه کرد که سوخت
نسل ما یعنی خانم شماره بدم
نسل ما یعنی یه فقیر و شاه
خدایا منقرض ش کن خواهش میکنم


ریحانه
ساعت13:24---14 مرداد 1393
آپــــــــــــم

✖Oηly GiRl OOF✖
ساعت22:04---13 مرداد 1393
خــُ ــدآ جــ ــوטּ نتــ ــرسـ...(!)

نــﮧ بــﮧ گنــ ــآهـ میـُـفتــﮯ ،

نــﮧ بــﮧ جهنــــҐ میـــرﮮ....

منــ ــو تــ ــو بهــــҐمحـــرمیـــ.Ґ..

دستــ ــمــو بگیــ ـــر....................................×××
LIiIiIiIiKE


رها
ساعت18:09---12 مرداد 1393
بگویید برگردد.....!!!
نه اینکه دلم برایش تنگ است.....!!!نه......!!!خنجرش......!!!پشتم جامانده.....نمیگذارد به دیگری تکیه کنم..........!!!


ریحانه
ساعت17:25---11 مرداد 1393
آپــــــــــــــــــــــــــ ــــم
ok


Nazanin
ساعت15:30---11 مرداد 1393
kheili qashang bud mrccccccc
fadat azizam


نادیا
ساعت20:59---7 مرداد 1393
سلام من یدونه از این رفیقا دارم
واسه همین اگه اجازه هست کپی کنم؟
لــــــــــــــــــــــایـــ ـــــــــــــــک
rahat baSSH


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ || ܔܜܔↁ〇Ḱᖺᓰ ܔܜܔ